utorak, 1. rujna 2015.

Back to school:Kako se organizirati za školu?

Pozdrav svima!
Za danas smo napravile post 'Kako se organizirati za školu?' jer svim učenicima dobro dođe savjet kako učiti i dobiti bolju ocjenu. Pa ako vas zanima,ostanite s nama.




Kao prvo,morate biti skoncentrirani na ono što radite,u ovom slučaju učite,bilo to u školi ili kod kuće. Kao drugo,morate si odabrati mjesto na kojem ćete učiti i gdje vas nitko neće ometati. To može biti za stolom u sobi,npr. Znači,sve što vam odvlači pažnju,odnesite u drugu prostoriju. Zatim,ne preporučujemo da učite u krevetu jer u većini slučajeva zaspimo,što nije dobro. Ja ću vam tu dati nekoliko savjeta,pa pročitajte,možda vam se neki savjet i svidi.



SAVJET br.1: Ako želite,možete si podvući markerom ili nekim penkalom u boji,ono što je važno,bilo to u knjizi ili bilježnici. Nekima to pomaže,ali meni baš i ne. Ja više volim napisati sve važno na jedan papir i onda učim s papira. To mi je pomoglo više puta i od tada stalno si tako pišem na papir. Probajte!

SAVJET br.2: Napišite si raspored za jedan dan na papir. Naravno,ako želite uspijeti,morate se pridržavati tog rasporeda. Npr. sat i pol vremena učite i onda se odmarate 10min,što ne znači da ćete odma otići na mobitel. Ne. Otići ćete nešto pojesti,popiti ili se prošetati. 



SAVJET br.3: Nitko ne voli biti u stresu,pogotovo kada vidite dan prije testa koliko imate za naučiti,jel tako? E pa zato učite redovito. Kada obradite lekciju u školi,doma ju odmah naučite i svaki dan ponavljajte. Vjerujte,nećete imati problema pred test. Morat ćete samo ponoviti,ništa drugo. 

SAVJET br.4: Ako učite strani jezik i ne možete zapamtiti neku riječ,ovaj savjet će vam super doći. Znači,na papirić si zapišite riječ koju ne možete zapamtiti i prijevod,a zatim ih nalijepite na mjesta u koja ćete najvjerojatnije pogledati. To su npr. ogledalo,televizor,kompjuter,mobitel,ormar itd. I svaki put kada pogledate ili prođete pokraj ogledala,zapazit ćete tu riječ i ponoviti ju. Vjerujte,ući će vam u glavu i nećete imati problema.



Ovo je sve za današnji post. Nadam se da vam se post svidio i da ćete imati nekakve koristi od njega. Komentirajte i pretplatite se na naš blog. Vidimo se uskoro!

                                                                                                              Beauty House,xoxo.








Broj komentara: 18:

  1. Veoma korisni savjeti, odličan post!❤

    OdgovoriIzbriši
  2. SUper post, jako lijepo napisano. :) Ako želiš pogledaj moj blog i ako ti se sviđa stisni follow. Unaprijed hvala. <3 http://fdiarybyz.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajme hvalaa💋❤️ Hocuu,pogledat cu,naravno!☺️

      Izbriši
  3. Odličan post! :))

    http://sarahmakeupp.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. Veoma korisni savjeti! Većinu primjenjujem kada učim, također fotografije su odlične! Imate (koliko vidim vas nekoliko uređuje blog) odličan blog, sve mi se dopada. Učlanila sam se u blog, nadam se da ćete i vi u moj (bilo bi mi veooooma drago)! ❤

    zarinkutak.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Wow,ovo nam stvarno puno znaci! Hvalaaaa ti punopuuuuno💋❤️❤️❤️ Hocuu,naravno!😊

      Izbriši
  5. Super post. Posjeti i moj blog ako zelis i uclani se. Ja vec jesam kod tebe.❤️ :)
    http://youjustsmillerightnow.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  6. Super post, samo tako nastavi...

    Ako netko zeli nek pogleda moj blog... I ako zelite pretplatite se ❤️
    http://tajfunblog.blogspot.hr/?m=0

    OdgovoriIzbriši
  7. Predobar blog, tek sam sad naletila, jako korisni savjeti i moram se uclaniti jer ste odlicniiii❤️❤️❤️
    Rivinsvijet.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Super poost <3

    Pogledajte i moj bloog :* http://tadic-je.blogspot.ba/#_=_

    OdgovoriIzbriši
  9. Odlican post,ovo ce sigurno nekome pomoci,imas divne savete :)
    Samo tako nastavi sa blogom :)
    Ako zelis pogledaj moj blog i postani clan <3
    http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/#_=_

    OdgovoriIzbriši