petak, 14. kolovoza 2015.

Njega lica

Pozdrav svima!
Danas je opet došlo vrijeme za novi post. Već smo vam na našem ask.fm profilu (koji možete naći ovdje) otkrili o ćemu je danas post,no za one koji to ne znaju,u pitanju su naši trenutni favoriti za njegu lica. Imamo dosta proizvoda,pa ostanite uz nas.



Kao 1. proizvod smo uzele ovaj gel za pranje lica. Zove se La Roche-Posay. Odličan je. Pomaže stvarno,uopće nemam više prištića i bobuljica kao prije. Kupljen je u Francuskoj,pa ne znam cijenu,ali mislim da ga možete naći na nekoj online stranici.




Za 2. proizvod smo uzele ovaj Eveline cosmetics piling za lice. Odličan je i jako se sporo troši. Koristim ga već 3 mjeseca i pomaže mi. Može se naći u DM-u,Mulleru i Bipi po jako prihvatljivoj cijeni.




Sljedeći proizvod je ovaj Garnier Roll-On. Njega stavljam navečer na područje ispod očiju i služi za smanjivanje podočnjaka. Kupljen je u DM. 



Za sljedeći proizvod smo uzele flastere. U pitanju su DM-ovi flasteri namijenjeni za upotrebu na nosu,bradi i čelu za izvlačenje mitesera. U kutijici dolazi njih 6. Flasteri djeluju,no ne izvlače sve mitesere. Izvuku one manje. Meni odgovaraju i zadovoljna sam. Možete ih pronaći u DM-u.



Ovaj proizvod je Niveina krema za lice. Ja ju koristim kao noćnu kremu jer je malo gušća,pa joj treba više vremena da upije u kožu. Odlična je i lice stvarno bude mekše nakon nje. Jako se sporo troši,što je još jedan + za nju. Možete ju naći u Mulleru,DM-u,Bipi,pa čak i u Kauflandu i tim trgovinama.



Sljedeći proizvod je ovo Afroditino ulje od badema. Služi za skidanje šminke,no pomaže u rastu i razvoju trepavica. Također obnavlja i štiti suhu kožu. Sve pohvale. Kupljeno je u DM-u.



Kao sljedeći proizvod smo uzele pjenu za skidanje šminke. Jednom se umijem i kompletno skine svu šminku. Odličan je. Dosta je povoljna,a odlično obavlja svoj posao. Kupljena je u Mulleru.



Sljedeći proizvod je Clinique tonik za čišćenje lica. Odličan je,stvarno. Jest da je dosta skuplji,ali to je francuski proizvod,tako da se ne treba čuditi cijeni. Smrdi užasno po alkoholu,ali zato obavlja svoj posao prefektno. Kupljen je u Mulleru,ja mislim,ali nisam sigurna,pošto mi ga je mama kupila.



Kao što možete vidjeti,ovaj proizvod je također za tonik za čišćenje lica. Namijenjen je mješovitoj koži. Fino miriše,ne pecka i ne zateže kožu. Temeljito očisti lice. Možete da pronaći u DM-u po jako pristupačnoj cijeni.



Ovo je krema za tinejđersku kožu. Lice poslije ove kreme je jako mekano i treba vam doslovno kapljica za cijelo lice. Kupljena je u DM-u,ali više nije u istom pakiranju,nego imaju drugačije pakovanje.




I ovo su naši trenutni favoriti za lice. Ima ih 10,a svi su odlični. Preporučujemo ih!
Nadamo se da vam se ovaj post svidio,ako jeste,komentirajte ga,ali i pretplatite se na naš blog. Također možete nas pronaći i na asku pa nas pratite ako imate ask. Mi se vidimo uskoro,a želje za postove pišite u komentare ili na asku!

                                                                                                                -Beauty House,xoxo.















Broj komentara: 13:

  1. Odličan post, svakako cu neke od proizvoda i probati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti!☺️❤️ Probaj,nećeš požaliti,stvarno su odlični!☺️

      Izbriši
  2. Odličan post! Neke proizvode prvi puta vidim i definitivno ću ih isprobati.

    http://mybeautyamazon.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Ajme,hvalaa ti punopunoo!☺️☺️

    OdgovoriIzbriši
  4. Super je post,uživala sam čitajući ga❤‎ ❤‎ ❤‎ ❤‎

    OdgovoriIzbriši
  5. Hajoj,draago nam je!😊❤️❤️

    OdgovoriIzbriši
  6. U KOMENTARE NAPISITE STA BIH VOLJELI ZA NEKE OD SLJEDECIH POSTOVA :-) <3

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlican post, za sljedeci bi voljela recenziju nekog proizvoda
    Na mom blogu pogledaj fashion favourites ako zelis :) http://thecristallexperience.blogspot.com/2015/08/fashion-favourites.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti!☺️❤️ E sad,recenziju nekog od ovih proizvoda ili nekog random? I da,pogledaat cu naravno☺️☺️

      Izbriši
  8. Super post, definitivno cu isprobati Garnier Roll-On jer imam grozne podocnjake.
    Ako imas vremena pogledaj moj post i napisi misljenje ! Prvi mi je , pa mi je stvarno od pomoci ☺http://oursecretlittlecorner.blogspot.com/2015/08/back-to-school-have-successful-school.html?m=1

    OdgovoriIzbriši
  9. Zahvaljujemo se!😊☺️💕 Isprobaaj,stvarno pomaze.☺️ Hocuu,pogledaat cu,bas me zanimaa!❤️

    OdgovoriIzbriši
  10. Ee spasila si me al doslovno.Jako dugo tražim nekaj protiv mitesera i ovo ću probati.Ja bi za sljedeći put nešto tipa hair care

    OdgovoriIzbriši